هفت دلیل حیاتی بودن سئو و ترافیک وب طبیعی برای موفقیت تجارت آنلاین شما

1- چشم اندازهای مناسب بیشتری بدست آورید:

هدایت های ایجاد شده توسط سئو بسیار مناسب تر هستند و میزان تبدیل بالاتری نسبت به هدایت هایی دارند که از تبلیغات پولی بدست می آیند.

2- افزایش میزان تبدیل فروش:

اگر وب سایت محتوای شما نیازهای مشتریان را برآورده کند و در نتیجه ی جستجویشان نشان داده شود، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها روی سایت شما کلیک کنند.

3- افزایش فروش:

در نتیجه، وقتی فروشگاه شما میزان تبدیل بیشتری بدست آورد، این به معنای سود بیشتر است.

4- یک راه حل مقرون به صرفه:

با وجود ترافیک طبیعی (غیر پولی) بیشتر از SEO، می توانید هزینه های بازاریابی را برای خرید ترافیک کاهش داده و حفظ سرمایه نمایید.

5- ایجاد نام تجاری:

استفاده از سئو برای ایجاد یک ترافیک پایدار، آن را حتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می کند و باعث ایجاد اعتبار وب سایت شما در طولانی مدت می شود.

6- کسب اعتبار بالاتر:

کلیک ها به میزان 75٪ طبیعی است. مشتریان معمولاً بالاترین نتایج طبیعی را به جای نتایج پولی انتخاب می کنند. بنابراین هنگامی که آنها فروشگاه الکترونیکی شما را در صفحه ی اصلی جستجوی طبیعی پیدا کنند، باعث افزایش اعتماد آنها به صورت خودکار می شود.

7- رقابتی‌تر بودن:

اولین نتیجه ی طبیعی، 10 برابر بیشتر از یک صفحه در رتبه ی دهم، کلیک دریافت می کند. و هزینه ی تبلیغات(CTR) برای صعود یک پله ای در نتیجه ی جستجو، 30.8٪ افزایش می یابد. با استفاده از سئو، شما از مزیت رقابتی خود برخوردار می شوید.

نتیجه گیری

اگر بین ترافیک طبیعی (از طریق سئو ) و ترافیک پولی (از طریق تبلیغات) مقایسه ای انجام دهیم. در این صورت، واضح است که سئو در دراز مدت مزایای بیشتری برای تجارت شما به همراه دارد، هرچند که نتیجه ی آن فوری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *